divendres, 5 de desembre del 2014

Preparem el viatge a Linkoping (Suècia)


La cosa comença a aproximar-se, el proper 10 de desembre un grup d'alumnes i mestres anirem a visitar una escola de Linkoping a Suècia.

Serem l'Ester Aresté i el Joan Pifarré de mestres i el Jordi Capdevila, Ian País, Xavier Nieto, Arnau Garcia, Alba Moreno i Alba Capdevila d'alumnes de 6è.

Durant el viatge prepararem cròniques i us mantindrem informats.

CATALÀ – SUEC + FONÈTICA
Hola  -  hallaº - haloa
Adeu – adios – adioas
Perdò – Förlåt  – falut
Disculpa – ursäkt- iursek
Tinc fred - jag är kallt – lluliquelt
Tinc gana - jag är hungrig – llulihungreit
No m’agraden les patates - Jag tycker inte om potatis –ja tique inte on patatis
Tinc sed - jag är törstig – llulitusteri
Si – om - yes
No – ingen – na
No m’agrada el pebrot - Jag gillar inte peppar – ja illa inte peppar
Puc fer una foto? - Jag kan ta en bild – ja can ta en bild




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada