divendres, 9 de maig del 2014



LA MEVA  EXPERIÈNCIA COM ACOLLIDORA DELS NENS BELGUES A CASA MEVA


Durant la setmana de les festes col·legials de l’escola van venir nens i nenes de diferents països: Gal·les, Suècia i Bèlgica. Els nens suecs volien dormir a l’hotel però els belgues volien ser acollits durant aquests tres dies a casa d’algú que fos de l’escola.
Jo he acollit a dues nenes belgues i m’ho he passat molt bé perquè m’han explicat coses sobre el seu país. Les nenes es diuen Samatha i Océane. Les tradicions i els menjars són molt diferents i els horaris també. Amb elles vam parlar amb anglès i amb una mica de francès. Allí tenen uns modals molt diferents i educats que els d’aquí i hem van sorprendre molt.


A les tardes fèiem tots junts unes activitats que després us explicaré.
 Durant el dia feien coses especials com visitar pobles,...  i hi va haver un dia que van venir amb nosaltres a fer la “bicicletada”! A les tardes anaven amb les famílies acollidores a fer activitats per a què poguessin saber més sobre Catalunya. 
Una tarda vam ballar sardanes, una altra tarda vam fer un sopar per acomiadar-nos dels gal·lesos, i finalment, la última nit, vam anar al Iruña a fer un sopar per a acomiadar-nos dels belgues i dels suecs. Ah!, i també vam anar a veure als castellers! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada