dilluns, 6 de juliol del 2015

BRISTOL 2015!!

Bristol és súper xulo. És una ciutat molt gran i hi ha molts llocs per visitar. Hem fet MOLTES activitats i hem coincidit amb espanyols. També hem conegut la faceta més fiestera, hi havien molts comiats de solter, o almenys això pensavem que era.

El primer dia vam visitar l’aquari i ens vam mullar els peus per refrescar-nos una mica.  L’aquari era molt bonic i hi havien diferents peixos. Vam trobar la Dori i el Nemo i, fins i tot, ens van deixar donar-los de menjar. Els profes ens van regalar un geladet molt bo, mmmm…. Delicious!! Per la tarda, vam anar a Square Garden, un parc molt gran on vam jugar i fer temps per anar a sopar.

L’hotel era molt gran i luxós. Quina mala sort que l’agència es va equivocar i ens van canviar de lloc!!! Era un hotel de ****. Les habitacions eren de 4 persones i les vam fer nosaltres. Waaw!!

El segon dia vam visitar un museu, el Red Longe Garden. Era on vivien els Tudor i vam veure coses molt antigues i materials molt valuosos. Després, vam anar fins al port a veure un vaixell que va estar navegant 123 anys. Vam veure tots els compartiments, cuina, espais comuns, habitacions, habitacions de 1ª classe, el timó, etc… Ens vam fer moltes fotos, hi havien personatges de cera que semblaven de veritat!! Alguns t’espantaven, quina passsada! Després, vam anar al Hippodrome theatre, a veure “Sound of Music” (Sonrisas y Lágrimas). Va molar MOLT, va ser divertidíssim, quines veus, com ballaven,… l’únic aspecte és que ens costava una mica entendre-ho. Després, vam fer una mica de parc i vam anar a sopar.

Quan vam arribar a l’hotel, una dutxa vam fer i la maleta vam preparar. Ara estem a l’aeroport de Cardiff esperant poder facturar. Per una part, estem contents de tornar a veure als pares però per l’altra estem una mica tristos perquè el Summer camp s’acaba i ens ho hem passat molt bé.

Segurament, l’any vinent tornarem. Hem fet molts amics i tenim ganes de tonar a viure l’experiència.

Aquestes vacances s’han acabat i molt bé ens ho hem passat.
Molts kisses i ens veiem d’aquí unes hores!!

Despeguem cap a Barcelona… bon viatge!!!

MOLTES GRÀCIES PARES, MARES, NENS i NENES. Els profes estem molt contents d’aquest viatge que hem fet plegats, ha estat extraordinari, ple de bons moments i somriures!

Tanquem portes a Rhigos 2015, amb una sensació molt bona i plena de bons records!